Hoe het werkt

Als Kist ICT nog nooit service aan u heeft verleend kan het misschien onduidelijk zijn hoe het precies in zijn werk gaat. Ik werk vrij laagdrempelig, u belt of mailt voor een afspraak en omschrijft uw probleem of vraag. Aan de hand daarvan wordt een afspraak ingepland bij u thuis of op uw kantoor, dit is vaak al binnen 1 à 2 werkdagen. Natuurlijk kunt u ook zelf een eventuele datum en tijd voorstellen. Er wordt zo goed als mogelijk geprobeerd vooraf de tijd die de werkzaamheden omvatten te voorspellen, zodat u vooraf ook weet wat de kosten zijn.

ICT-Service op Locatie

ICT-Service op Locatie is de meest gebruikte service door cliënten van Kist ICT.

Ik kom bij u thuis of op uw kantoor om een probleem met de pc, laptop of een ander apparaat in uw ICT omgeving te analyseren en indien mogelijk direct te verhelpen. Een voordeel hiervan is dat er meteen eventuele onduidelijkheden aan u uitgelegd kunnen worden tijdens de probleemoplossing of reparatie en u uw apparaat niet lange tijd kwijt bent. Mocht het apparaat niet ter plekke gerepareerd kunnen worden dan wordt het meegenomen en ook weer terug gebracht.

De kosten van ICT-Service op locatie zijn € 45,- , dit is inclusief reistijd en reiskosten in het kerngebied en inclusief maximaal 1 uur ICT-service, per aanvullend kwartier wordt er € 10,00 extra gerekend.

Ook is het mogelijk gebruik te maken van de ICT-service voor (regulier) onderhoud aan uw ICT omgeving.

Veel voorkomende ICT-Service

  • Een computer of laptop sneller maken
  • Installeren van software en hardware
  • Netwerk inrichten en optimaliseren
  • Virus verwijdering (bijv. Ransomware/Gijzelvirus)
  • Pop-ups en advertenties verwijderen
  • Een systeem opnieuw installeren

Reparatie van;

  • Vastgelopen computer of laptop
  • Defect beeldscherm op laptop
  • Defecte (externe) harde schijf